Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики

Авраменко О. Б., Жмуд О. В. (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 17–21. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (451kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:20
Оновлення: 13 Вер 2017 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25294

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу