Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики

Авраменко О. Б., Жмуд О. В. (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 17–21. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (451kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:20
Оновлення: 13 Вер 2017 09:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25294
ДСТУ 8302:2015: Авраменко О. Б., Жмуд О. В. Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 17–21.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу