Власенко, О. М.
(2017)
Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 51-55.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглядається проблема підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Автор розкриває категоріальний апарат дослідження, компоненти у структурі ціннісних орієнтацій школярів у загальноосвітній школі та критерії їх визначення. Дається аналіз цивілізаційної парадигми й представлений огляд ступеня розробленості проблеми. Актуалізація проблем освіти на межі століть зумовлена здійсненням переоцінки цінностей і пошуком змісту загальнолюдської ідентичності, що формується, та нового образу світу.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
моральне виховання, цінності, ціннісні орієнтації, інтеріоризація, формування ціннісних орієнтацій, цивілізаційні зміни, інноваційний розвиток суспільства |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
13 Вер 2017 09:51 |
Останні зміни: |
13 Вер 2017 09:58 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25307 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |