Власенко О. М.
(2017)
Теоретичний аспект підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
С. 51–55.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглядається проблема підготовки майбутніх вчителів до формування ціннісних орієнтацій школярів в умовах цивілізаційних змін. Автор розкриває категоріальний апарат дослідження, компоненти у структурі ціннісних орієнтацій школярів у загальноосвітній школі та критерії їх визначення. Дається аналіз цивілізаційної парадигми й представлений огляд ступеня розробленості проблеми. Актуалізація проблем освіти на межі століть зумовлена здійсненням переоцінки цінностей і пошуком змісту загальнолюдської ідентичності, що формується, та нового образу світу.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
моральне виховання, цінності, ціннісні орієнтації, інтеріоризація, формування ціннісних орієнтацій, цивілізаційні зміни, інноваційний розвиток суспільства |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
13 Вер 2017 09:51 |
Оновлення: |
13 Вер 2017 09:58 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25307 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |