Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення

Гайдай І. О. (2017) Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 56–59. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (342kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано особливості педагогічної практики у системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Автор статті аналізує попередній досвід проведення педагогічної практики на філологічних факультетах та факультетах іноземних мов педагогічних вишів України. Дослідниця робить спробу оцінити попередній досвід організації педпрактики студентів-філологів і робить висновки про важливість його використання для вдосконалення сучасної підготовки вчителя-філолога подвійного профілю.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:57
Оновлення: 13 Вер 2017 10:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25309

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу