Гайдай, І. О.
(2017)
Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 56-59.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано особливості педагогічної практики у системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Автор статті аналізує попередній досвід проведення педагогічної практики на філологічних факультетах та факультетах іноземних мов педагогічних вишів України. Дослідниця робить спробу оцінити попередній досвід організації педпрактики студентів-філологів і робить висновки про важливість його використання для вдосконалення сучасної підготовки вчителя-філолога подвійного профілю.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |