Гаращук, К. В.
(2017)
Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 67-72.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті доведено, що реформування вітчизняної шкільної освіти буде ефективнішим, якщо враховувати позитивний зарубіжний досвід у цій галузі. На прикладі реформаторської діяльності британських урядів кінця ХХ – початку ХХІ ст. показано, як послідовне структурне реформування призвело до суттєвого покращення в системі загальної середньої освіти. З’ясовано, що перспективними для української освіти є диверсифікація середньої освіти з дотриманням рівних освітніх можливостей та соціальної справедливості; практичне здійснення персоналізації навчання; розвиток інноваційних шкільних мереж; перетворення школи на центр громадського життя шляхом надання спільноті освітніх та соціальних послуг.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
освітня реформа, структурне реформування середньої освіти, інноваційні шкільні мережі, диверсифікація середньої освіти, освітній вибір, персоналізація навчання, інноваційний потенціал, мультиакадемічний траст |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
13 Вер 2017 13:17 |
Останні зміни: |
13 Вер 2017 13:24 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25337 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |