Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва

Гаращук, К. В. (2017) Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 67-72. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (354kB) | Preview

Abstract

У статті доведено, що реформування вітчизняної шкільної освіти буде ефективнішим, якщо враховувати позитивний зарубіжний досвід у цій галузі. На прикладі реформаторської діяльності британських урядів кінця ХХ – початку ХХІ ст. показано, як послідовне структурне реформування призвело до суттєвого покращення в системі загальної середньої освіти. З’ясовано, що перспективними для української освіти є диверсифікація середньої освіти з дотриманням рівних освітніх можливостей та соціальної справедливості; практичне здійснення персоналізації навчання; розвиток інноваційних шкільних мереж; перетворення школи на центр громадського життя шляхом надання спільноті освітніх та соціальних послуг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: освітня реформа, структурне реформування середньої освіти, інноваційні шкільні мережі, диверсифікація середньої освіти, освітній вибір, персоналізація навчання, інноваційний потенціал, мультиакадемічний траст
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 Sep 2017 13:17
Last Modified: 13 Sep 2017 13:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25337

Actions (login required)

View Item View Item