Гаращук, К. В.
(2017)
Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
pp. 67-72.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті доведено, що реформування вітчизняної шкільної освіти буде ефективнішим, якщо враховувати позитивний зарубіжний досвід у цій галузі. На прикладі реформаторської діяльності британських урядів кінця ХХ – початку ХХІ ст. показано, як послідовне структурне реформування призвело до суттєвого покращення в системі загальної середньої освіти. З’ясовано, що перспективними для української освіти є диверсифікація середньої освіти з дотриманням рівних освітніх можливостей та соціальної справедливості; практичне здійснення персоналізації навчання; розвиток інноваційних шкільних мереж; перетворення школи на центр громадського життя шляхом надання спільноті освітніх та соціальних послуг.
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
освітня реформа, структурне реформування середньої освіти, інноваційні шкільні мережі, диверсифікація середньої освіти, освітній вибір, персоналізація навчання, інноваційний потенціал, мультиакадемічний траст |
Subjects: |
L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
13 Sep 2017 13:17 |
Last Modified: |
13 Sep 2017 13:24 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25337 |
Actions (login required)
 |
View Item |