Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект

Климова К. Я. (2017) Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 96–99. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (338kB) | Preview

Анотація

Спираючись на дослідження українських та зарубіжних науковців, автор статті окреслює місце і значення художньої літератури як виду мистецтва у розвитку творчої обдарованості студентів. Характеризуючи літературно-мистецький напрям роботи колективу кафедри лінгвометодики та культури фахової мови, дослідниця наполягає на провідній ролі викладача-словесника у розвитку творчої обдарованості майбутніх фахівців, який є генератором ідей, літературознавчим та мовленнєвим авторитетом, креативною особистістю.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: творча обдарованість, креативність, креативна особистість, відкрите навчально- виховне середовище університету, традиційні та інноваційні форми навчання, позааудиторні виховні заходи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 14:54
Оновлення: 13 Вер 2017 14:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25342

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу