Розробка навчально-методичного забезпечення білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери

Ситняківська С. М. (2017) Розробка навчально-методичного забезпечення білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 135–142. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (386kB) | Preview

Анотація

У даній статті представлена структура та зміст навчально-методичного забезпечення білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери, розробленого кафедрою соціальних технологій Житомирського державного університету імені Івана Франка. Для реалізації принципу цілісності, проектуючи систему білінгвальної професійної підготовки фахівців соціальної сфери, процес білінгвального навчання у ВНЗ був поділений на етапи: супровідний етап (І-ІV семестри навчання), дубляційний етап (V-VІІІ семестри навчання), паритетний (І-ІІ семестри навчання у магістратурі), еволюційний (ІІІ семестр навчання у магістратурі). До кожного із цих етапів були розроблені спеціальні навчально-методичні матеріали, які в цілому утворили пакет навчально-методичного забезпечення білінгвальної підготовки фахівців соціальної сфери, що відрізняється різноманітністю, комплексністю, відповідає освітній програмі підготовки фахівців соціальної сфери та охоплює усі види навчальної діяльності студентів в умовах білінгвального навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: навчально-методичний комплекс, навчально-методичне забезпечення, білінгвальна професійна підготовка.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 14 Вер 2017 11:28
Оновлення: 14 Вер 2017 11:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25349

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу