Харченко, Г. І.
(2017)
Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 153-157.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
спілкування, комунікація, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
14 Вер 2017 11:40 |
Останні зміни: |
14 Вер 2017 11:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25352 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |