Харченко, Г. І.
(2017)
Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 153-157.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |