Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи

Харченко Г. І. (2017) Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 153–157. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (348kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: спілкування, комунікація, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 14 Вер 2017 11:40
Оновлення: 14 Вер 2017 11:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25352

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу