Харченко Г. І. (2017) Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 153–157. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (348kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | спілкування, комунікація, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Вер 2017 11:40 |
Оновлення: | 14 Вер 2017 11:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25352 |
ДСТУ 8302:2015: | Харченко Г. І. Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 153–157. |