Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи

Харченко, Г. І. (2017) Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 153-157. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (348kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: спілкування, комунікація, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 14 Sep 2017 11:40
Last Modified: 14 Sep 2017 11:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25352

Actions (login required)

View Item View Item