Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами

Ковальова, Т. П. (2014) Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами. Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць. (50). pp. 375-385.

[img]
Preview
Text
Download (350kB) | Preview

Abstract

У статті досліджуються вербальні засоби вираження категорії адресованості в німецьких та українських політичних слоганах. Проаналізовано лексичні й граматичні маркери експліцитного та імпліцитного способів вираження адресата та визначена їх роль в реалізації комунікативно-прагматичного змісту слоганів. У процесі зіставного аналізу способів мовної репрезентації адресата виявлені специфічні особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, адресат, адресованість, експліцитна інформація, імплікація, імпліцитна інформація
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Germanic Philology and Foreign Literature
Depositing User: лаборант Оксана Борковська
Date Deposited: 27 Oct 2017 11:15
Last Modified: 27 Oct 2017 11:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25536

Actions (login required)

View Item View Item