Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства

Вікарчук О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, С. 5–30.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 03 Лист 2017 18:26
Оновлення: 03 Лист 2017 18:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25616

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу