Вікарчук О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, С. 5–30.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Тип ресурсу: | Розділ книги |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 03 Лист 2017 18:26 |
Оновлення: | 03 Лист 2017 18:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25616 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |