Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів

Антонюк Д. С. (2017) Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 253–256.

[img]
Preview
Текст
Download (306kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: С.В. Кузьменко
Дата подачі: 21 Лист 2017 08:52
Оновлення: 21 Лист 2017 08:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25780

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу