Дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації

Бацуровська І. В., Доценко Н. А. (2017) Дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). С. 10–16. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (375kB) | Preview

Анотація

У статті представлено дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації. З’ясовано потреби студентів інженерних спеціальностей при вивченні загальнотехнічних дисциплін та надано рекомендації щодо створення електронного навчального контенту дистанційних курсів. Обґрунтовано необхідність побудови курсу з використанням медіа-об’єктів, виконання покрокового контролю отриманих знань та навичок та безперервного зв’язку між студентом і викладачем за допомогою платформи MOODLE.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-освітнє навчальне середовище, дистанційний курс, персоналізація навчання, освітні ресурси, медіа-об’єкти.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Лист 2017 21:14
Оновлення: 24 Лист 2017 21:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25843

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу