Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії

Осадча, К. П. (2017) Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 109-115. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (377kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена аналізу українських наукових досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Автором класифіковано наукові дослідження щодо професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторськoї діяльності за шістьма напрямами: фундаментальні праці з основ історії та теорії педагогічної освіти і педагогічної діяльності; праці, у яких висвітлені сучасні освітні парадигми, концепції, методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів; праці про сутність тьюторства, тьюторського супроводу та тьюторської діяльності; праці, які присвячені проблемi професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності; праці, що висвітлюють питання формування тьюторської компетентності майбутніх учителів; праці, що розкривають діяльність учителя з індивідуалізації навчання. Подано короткий аналіз кожного напряму

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: тьюторська діяльність, професійна підготовка, наукові дослідження, педагогічна теорія.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Лист 2017 11:08
Останні зміни: 30 Лист 2017 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25902

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу