Осадча, К. П.
(2017)
Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності у педагогічній теорії.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)).
с. 109-115.
ISSN 2076-6173
Опис
Стаття присвячена аналізу українських наукових досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Автором класифіковано наукові дослідження щодо професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторськoї діяльності за шістьма напрямами: фундаментальні праці з основ історії та теорії педагогічної освіти і педагогічної діяльності; праці, у яких висвітлені сучасні освітні парадигми, концепції, методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів; праці про сутність тьюторства, тьюторського супроводу та тьюторської діяльності; праці, які присвячені проблемi професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності; праці, що висвітлюють питання формування тьюторської компетентності майбутніх учителів; праці, що розкривають діяльність учителя з індивідуалізації навчання. Подано короткий аналіз кожного напряму
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |