Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри'')

Коляда О. В. (2017) Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)). С. 78–82. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (363kB) | Preview

Анотація

Предметом статті є деякі фонологічні аспекти драматургії Семюела Беккета на прикладах п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''. Стаття визначає окремі принципи драматургії абсурдистського театру Беккета. У статті розглядається текстуальний та інтертекстуальний механізми розбудови драми та розкривається фонетична різнобарвність п’єс в беккетівському театрі з аналізом беккетівської концепції на предмет її імплікації у загальноєвропейському ''театрі абсурду''. Стаття є своєрідним порівняльним аналізом авторської концепції та загальноєвропейської беккетівської літературознавчої бази й осмисленням особливостей розвитку та трансформації абсурдистського проекту людини. Беккетівський драматургічний експеримент переглядає місце людини у всесвіті з позицій ''філософії життя'' та ''філософії екзистенціалізму''.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Беккет, драматургія абсурду, парадокс, філософії екзистенціалізму, фонологія
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Груд 2017 11:55
Оновлення: 19 Груд 2017 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26007

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу