Маркетинг-мікс у медичному страхуванні

Ніколаєнко, С. М. (2017) Маркетинг-мікс у медичному страхуванні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 81-127.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Тип елементу : Розділ книги
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 22 Груд 2017 09:38
Останні зміни: 22 Груд 2017 09:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26034

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу