Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського

Березівська Л. Д. (2017) Шкільна бібліотека як центр розвитку дитини у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 25–30. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (362kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо ролі шкільної бібліотеки як складника освітнього процесу в розвитку дитини. Актуальною є ідея про шкільну бібліотеку як засіб виховання й центр розвитку дитини, об’єднавчий осередок школи, сім’ї, дитини довкола книжки, читання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: шкільна бібліотека, освітній процес, розвиток дитини, В. О. Сухомлинський.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Січ 2018 12:23
Оновлення: 21 Січ 2018 12:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26175

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу