Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського

Соколовська, О. С., Січко, І. О. (2017) Формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 114-121. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (391kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюються теоретичні основи формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, виокремлюються філософські ідеї літературних творів В. О. Сухомлинського, розглядаються проблеми формування пізнавальних інтересів до природи у дітей. Розкривається вплив філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського на формування пізнавальних інтересів до природи у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Обґрунтовується необхідність формування пізнавальних інтересів дітей дошкільного і молодшого шкільного віку до природи на засадах філософських ідей літературних творів В. О. Сухомлинського.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: пізнання, пізнавальні інтереси, природа, філософія, філософські ідеї В. О. Сухомлинського.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2018 10:38
Last Modified: 22 Jan 2018 10:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26191

Actions (login required)

View Item View Item