Тушева, В. В.
(2017)
Обґрунтування моделі формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів в умовах вищої педагогічної школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)).
с. 142-147.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розкрито і обґрунтовано концептуальні, змістові і технологічні аспекти проблеми формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. З огляду на сучасні тенденції вищої педагогічної школи (глобалізація, когнітивна полімодальність, гуманізація, неперервність, інтенсифікація, інтеграція, когерентність) розроблена на основі поліпарадигмального підходу модель педагогічної системи, в межах якої концентруються інваріантні і варіативні освітні стратегії і вибудовується як інтегративна єдність культурно-науково-освітнє середовище.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
науково-дослідницька культура майбутнього вчителя; культуро-науково-освітнє середовище; професійна підготовка; інтеграція і міждисциплінарність; фундаментальна, загальнонаукова, методологічна, культурологічна і світоглядна підготовка. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
22 Січ 2018 10:57 |
Останні зміни: |
22 Січ 2018 11:04 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26195 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |