Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського

Циганок О. О., Санівський О. М. (2017) Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 154–161. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (397kB) | Preview

Анотація

У статті на основі комплексного аналізу науково-педагогічної спадщини з’ясовувалася сутність філософської системи В. Сухомлинського для дітей. Педагогічна спадщина вивчалася на ментальному, філософському, історичному, педагогічному, синергетичному рівнях. У результаті дослідження дійшли висновку про необхідність введення Сухомлиністики як окремої навчальної дисципліни у кожному педагогічному університеті України, надавши їй відцентрового змісту у підготовці вчителя-патріота, національно свідомого громадянина, інтелектуала ХХІ століття, українознавця планетарного мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: В. Сухомлинський, філософська система В. Сухомлинського для дітей, педагогічна система В. Сухомлинського, формування українця планетарного мислення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2018 11:05
Оновлення: 22 Січ 2018 11:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26197

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу