Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського

Циганок, О. О., Санівський, О. М. (2017) Філософія для дітей у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 154-161. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (397kB) | Preview

Abstract

У статті на основі комплексного аналізу науково-педагогічної спадщини з’ясовувалася сутність філософської системи В. Сухомлинського для дітей. Педагогічна спадщина вивчалася на ментальному, філософському, історичному, педагогічному, синергетичному рівнях. У результаті дослідження дійшли висновку про необхідність введення Сухомлиністики як окремої навчальної дисципліни у кожному педагогічному університеті України, надавши їй відцентрового змісту у підготовці вчителя-патріота, національно свідомого громадянина, інтелектуала ХХІ століття, українознавця планетарного мислення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: В. Сухомлинський, філософська система В. Сухомлинського для дітей, педагогічна система В. Сухомлинського, формування українця планетарного мислення
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2018 11:05
Last Modified: 22 Jan 2018 11:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26197

Actions (login required)

View Item View Item