Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського

Шевцова Г. Г. (2017) Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 167–170. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (343kB) | Preview

Анотація

У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи. Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні. Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: філософія для дітей, спілка дослідників, діалог, критичне мислення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2018 11:12
Оновлення: 22 Січ 2018 11:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26199

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу