Шевцова, Г. Г.
(2017)
Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)).
с. 167-170.
ISSN 2076-6173
Опис
У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи.
Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні.
Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |