Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського

Шевцова, Г. Г. (2017) Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 167-170. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (343kB) | Preview

Abstract

У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи. Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні. Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: філософія для дітей, спілка дослідників, діалог, критичне мислення
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2018 11:12
Last Modified: 22 Jan 2018 11:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26199

Actions (login required)

View Item View Item