Феномен казки у розвитку дитини: від В. О. Сухомлинського до сьогодення

Вознюк О. В. (2017) Феномен казки у розвитку дитини: від В. О. Сухомлинського до сьогодення. Філософія для дітей. В.О.Сухомлинський у діалозі з сучасністю : Педагогічні читання : Зб. наук.-методич. Праць / За заг. Ред. О.В.Сухомлинської, О.В. Савченко. С. 19–24.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Казково-метафоричний ресурс розвитку дитини надзвичайно актуалізується у сучасній психолого-педагогічній науці, що вивчає особливості сприйняття і розуміння дітьми казкового змісту. К.Ушинський, С.Русова, В.Сухомлинський високо оцінювали роль казок у вихованні та розвитку особистості дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Січ 2018 08:38
Оновлення: 27 Січ 2018 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26226

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу