Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності

Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. с. 29-32.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 27 Січ 2018 08:38
Останні зміни: 27 Січ 2018 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26227

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу