Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності

Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. pp. 29-32.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 27 Jan 2018 08:38
Last Modified: 27 Jan 2018 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26227

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics