Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності

Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. pp. 29-32.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 27 Jan 2018 08:38
Last Modified: 27 Jan 2018 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26227

Actions (login required)

View Item View Item