Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник

Вознюк, О. В. (2008) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.). Навчально-методичний посібник. [Teaching Resource]

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

У навчально-методичному посібнику окреслюється синергетичний підхід як ме-тод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини ХХ століття. Об-говорюється становлення та головні риси педагогічної синергетики, новітньої форми педагогічної рефлексії, яка впроваджує синергетичну парадигму в освітню сферу, осмислює, проектує та оптимізує педагогічні системи на основі синергетичних прин-ципів, аналізує відомі педагогічні системи щодо наявності у них синергетичних рис.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 01 Feb 2018 09:19
Last Modified: 01 Feb 2018 09:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26256

Actions (login required)

View Item View Item