Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник (5). с. 14-28.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Обґрунтовується нова парадигма освіти дорослих, яка реалізує три типи педагогічної дії, які відповідають різним педагогікам: педагогічна дія як розвиток (актуалізаційна, резонансна, метаморфозна педагогіки), як преображення (біфуркаційна, креативна педагогіка, педагогічна парадоксологія), як формування (формувальна, ретро-, хронореверсійна педагогіка, педагогіка життєвих фактів).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | a new paradigm of adult education, formation pedagogy, creative pedagogy, pedagogical paradoxology, pedagogy of life facts. |
Теми: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 03 Лют 2018 19:58 |
Останні зміни: | 03 Лют 2018 19:58 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |