Нова парадигма освіти дорослих

Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник (5). с. 14-28.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Обґрунтовується нова парадигма освіти дорослих, яка реалізує три типи педагогічної дії, які відповідають різним педагогікам: педагогічна дія як розвиток (актуалізаційна, резонансна, метаморфозна педагогіки), як преображення (біфуркаційна, креативна педагогіка, педагогічна парадоксологія), як формування (формувальна, ретро-, хронореверсійна педагогіка, педагогіка життєвих фактів).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: a new paradigm of adult education, formation pedagogy, creative pedagogy, pedagogical paradoxology, pedagogy of life facts.
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 03 Лют 2018 19:58
Останні зміни: 03 Лют 2018 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу