Нова парадигма освіти дорослих

Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма освіти дорослих. Андрагогічний вісник (5). С. 14–28.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Обґрунтовується нова парадигма освіти дорослих, яка реалізує три типи педагогічної дії, які відповідають різним педагогікам: педагогічна дія як розвиток (актуалізаційна, резонансна, метаморфозна педагогіки), як преображення (біфуркаційна, креативна педагогіка, педагогічна парадоксологія), як формування (формувальна, ретро-, хронореверсійна педагогіка, педагогіка життєвих фактів).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: a new paradigm of adult education, formation pedagogy, creative pedagogy, pedagogical paradoxology, pedagogy of life facts.
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Лют 2018 19:58
Оновлення: 03 Лют 2018 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26332

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу