Вознюк О. В. (2012) Проблеми професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Андрагогічний вісник (3). С. 42–51.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Обговорюється інтегративний підхід до професійного розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Ставиться завдання розробки психолого-педагогічної програми дослідження феномену громадянського розвитку особистості професіонала, що передбачає поєднання в одному теоретико-методологічному полі трьох освітніх цілей розвитку людини у системі освіти – формування особистості, громадянина і фахівця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The task is set to develop of the psychological and pedagogical program of the research of the phenomenon of civil development of the personality of a professional which foresees the unification in one theoretical and methodological field three educational aims of man's development in the system of education - forming the personality, citizen and specialist. |
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 03 Лют 2018 19:59 |
Оновлення: | 03 Лют 2018 19:59 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26335 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |