Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки

Вознюк О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. С. 85–125.

[thumbnail of Вознюк Логико-еврестична педагогика.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Логико-еврестична педагогика.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Наука як форма суспільної свідомості складається із двох відносно протилежних видів наук – формалізованих (точних) та неформалізованих (гуманітарних), границя між котрими достатньо умовна, оскільки навіть повністю формалізовані науки (мате-матика, логіка) використовують неформалізовані (описові) елементи (наприклад, об-рази, метафори), у той час як неформалізовані науки (наприклад, література) можуть застосовувати методи математичної статистики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лют 2018 07:31
Оновлення: 07 Лют 2018 07:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26384

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу