Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки

Вознюк, О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. pp. 85-125.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Наука як форма суспільної свідомості складається із двох відносно протилежних видів наук – формалізованих (точних) та неформалізованих (гуманітарних), границя між котрими достатньо умовна, оскільки навіть повністю формалізовані науки (мате-матика, логіка) використовують неформалізовані (описові) елементи (наприклад, об-рази, метафори), у той час як неформалізовані науки (наприклад, література) можуть застосовувати методи математичної статистики.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BC Logic
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 07 Feb 2018 07:31
Last Modified: 07 Feb 2018 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26384

Actions (login required)

View Item View Item