Ноосферна освіта – умова реалізації концепції сталого розвитку

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2013) Ноосферна освіта – умова реалізації концепції сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи / за ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук. праць. С. 23–29.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Кінець ХХ століття, що характеризується духовно-моральною кри-зою суспільства, виявляє компенсаторний процес, спрямований на відро-дження загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Одночасно в педагогічних сферах підвищується інтерес до концепції сталого розвитку як нового підходу до проблем світоустрою та інструменту реалізації завдання з поновлення ціннісного підґрунтя суспільства та інтенсифікації й оптимі-зації навчальної діяльності у школі, що виявляє поглиблення тенденцій су-часної школи до теоретичного та практичного поєднання навчання й ви-ховання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лют 2018 10:13
Оновлення: 07 Лют 2018 10:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26387

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу