Вознюк О. В. (2009) Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль. С. 36–42.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Обґрунтовується системно-інформаційний (синергетичний) підхід до формування дитячої обдарованості, яка розуміється як актуальна та одночасно потенційна властивість дитини, яку слід ідентифікувати та актуалізувати у процесі навчальної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | System and information (synergy) approach to forming the child's giftedness is grounded, which is understood as actual and simultaneously potential property of a child, that must be identified and actualized in the process of educational activity. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Лют 2018 12:03 |
Оновлення: | 08 Лют 2018 12:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26426 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |