Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей

Вознюк, О. В. (2009) Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль. с. 36-42.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Обґрунтовується системно-інформаційний (синергетичний) підхід до формування дитячої обдарованості, яка розуміється як актуальна та одночасно потенційна властивість дитини, яку слід ідентифікувати та актуалізувати у процесі навчальної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: System and information (synergy) approach to forming the child's giftedness is grounded, which is understood as actual and simultaneously potential property of a child, that must be identified and actualized in the process of educational activity.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Лют 2018 12:03
Останні зміни: 08 Лют 2018 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26426

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу