Вознюк О. В. (2013) Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (7). С. 101–119.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Робиться спроба обґрунтувати нову парадигму освіти, яка виражає ідеї холізму і будується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку, а також на синергетичному підході до аналізу педагогічної дійсності. Метою освіти розуміється виховання гармонійної особистості, що характеризується творчістю, толерантністю і фундаментальним оптимізмом, обумовленими відкритістю до світу і спонтанністю поведінки людини, що випливають з медитативного, творчого стану особистості. Реалізація нової холістичної парадигми освіти конкретизується за допомогою розгляду психотерапевтичних аспектів гармонійного стану людини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | holistic paradigm of education, meditative creative thinking, the phenomenon of hemispheric asymmetry of a man, psychotherapy. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 09 Лют 2018 09:29 |
Оновлення: | 09 Лют 2018 09:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26445 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |