Методологічні засади креативної освіти: визначення понять

Вознюк, О. В. (2011) Методологічні засади креативної освіти: визначення понять. Нові технологія навчання. Науково-методичний збірник / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерстав освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч., 1 (69). с. 48-53.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

На основе универсальной парадигмы развития, выступающей фундаментальным объяснительным принципом, рассматриваются основные категории концепции одаренности, что позволяет проследить их структурно-функциональную и генетическую взаимосвязь. Обосновывается, что творчество, одаренность и интеллект имеют определенную генетическую связь, которая реализуется в процессе развития ученика.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: On the basis of the universal paradigm of development, being the fundamental explanatory principle, the basic categories of the conception of giftedness are examined, that allows to trace their structurally-functional and genetic interdependence. It is grounded, that creativity, giftedness and intellect have certain genetic ties being be realized in the process of a student's development.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 09 Лют 2018 09:41
Останні зміни: 09 Лют 2018 09:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26458

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу