Вознюк О. В. (2013) Гуманітарне знання як чинник зміни традиційної наукової парадигми. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (2).
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
На основі універсального теоретико-методологічного принципу, який базується на універсальній синергетичній парадигмі розвитку та теорії синтезу знань,аналізується розвиток гуманітарного знання в сучасну епоху, що виявляє перехід від традиційної субстратно-речовинної до субстанціонально-польової парадигми пізнання. Подаються головні аспекти зазначеної парадигми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | The contemporary development of the Humanities is based on the basis of universal theoretical and methodological principle based on the universal synergetic developmental paradigm and the theory of synthesis of knowledge, which reveals the transition of social consciousness from traditional substance and material to substantial and field paradigm of cognition. The main aspects of the noted paradigm are represented. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 13 Лют 2018 07:24 |
Оновлення: | 13 Лют 2018 07:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26487 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |