Вознюк О. В. (2015) Креаціонізм та еволюціонізм у світлі парадигми розвитку. Слово вчителю (3(33)). С. 19–21.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
Історія розвитку науки і філософії як форм суспільної свідомості доводить, що розвиток є універсальною характеристикою людини та світу. Парадигма розвитку включає такі традиційні та сучасні його аспекти, як: гелелевская діалектика як метод концептуалізації універсального діалектичного принципу розвитку; глобальний еволюціонізм (лінійний принцип розвитку); креаціонізм; циклічна парадигма розвитку; синтетична еволюція (А.І.Субетто та ін); творча еволюція (А. Бергсон та ін); системогенетика (А.І.Субетто та ін); концепція універсальної історії (А.П. Назаретян); псіхофрактальная еволюція соціумів (О.А. Донченко); ритмокаскадна модель розвитку (В.Г.Буданов); загальний періодичний закон В.М. Сафронова в біології і в інших гомологічних об'єкт-системах; принцип масштабної подібності об'єктів у Всесвіті С.І. Сухоноса, а також деякі інші аспекти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BL Релігія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 13 Лют 2018 07:25 |
Оновлення: | 13 Лют 2018 07:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26495 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |