Вознюк, О. В. (2015) Креаціонізм та еволюціонізм у світлі парадигми розвитку. Слово вчителю (3(33)). с. 19-21.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Історія розвитку науки і філософії як форм суспільної свідомості доводить, що розвиток є універсальною характеристикою людини та світу. Парадигма розвитку включає такі традиційні та сучасні його аспекти, як: гелелевская діалектика як метод концептуалізації універсального діалектичного принципу розвитку; глобальний еволюціонізм (лінійний принцип розвитку); креаціонізм; циклічна парадигма розвитку; синтетична еволюція (А.І.Субетто та ін); творча еволюція (А. Бергсон та ін); системогенетика (А.І.Субетто та ін); концепція універсальної історії (А.П. Назаретян); псіхофрактальная еволюція соціумів (О.А. Донченко); ритмокаскадна модель розвитку (В.Г.Буданов); загальний періодичний закон В.М. Сафронова в біології і в інших гомологічних об'єкт-системах; принцип масштабної подібності об'єктів у Всесвіті С.І. Сухоноса, а також деякі інші аспекти
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BL Релігія |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 13 Лют 2018 07:25 |
Останні зміни: | 13 Лют 2018 07:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26495 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |