Вознюк, О. В. (2015) Креаціонізм та еволюціонізм у світлі парадигми розвитку. Слово вчителю (3(33)). pp. 19-21.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Історія розвитку науки і філософії як форм суспільної свідомості доводить, що розвиток є універсальною характеристикою людини та світу. Парадигма розвитку включає такі традиційні та сучасні його аспекти, як: гелелевская діалектика як метод концептуалізації універсального діалектичного принципу розвитку; глобальний еволюціонізм (лінійний принцип розвитку); креаціонізм; циклічна парадигма розвитку; синтетична еволюція (А.І.Субетто та ін); творча еволюція (А. Бергсон та ін); системогенетика (А.І.Субетто та ін); концепція універсальної історії (А.П. Назаретян); псіхофрактальная еволюція соціумів (О.А. Донченко); ритмокаскадна модель розвитку (В.Г.Буданов); загальний періодичний закон В.М. Сафронова в біології і в інших гомологічних об'єкт-системах; принцип масштабної подібності об'єктів у Всесвіті С.І. Сухоноса, а також деякі інші аспекти
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) B Philosophy. Psychology. Religion > BL Religion |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | лаборант І.О. Гогола |
Date Deposited: | 13 Feb 2018 07:25 |
Last Modified: | 13 Feb 2018 07:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26495 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |