Кремень В. Г., Сисоєва С. О., Вознюк О. В., Дубасенюк О. А., Хоружа Л. Л., Саух П. Ю. (2013) Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія. Монографія. ТОВ “Видавниче підприємство “ЕДЕЛЬВЕЙС”, Київ.
|
Текст
Download (3MB) | Preview |
Анотація
Монографія є п’ятим науковим виданням спільного освітнього проекту Національної академії педагогічних наук України та Вищої педагогічної школи Спілки польських вчителів (м. Варшава, Республіка Польща): “Проблеми освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції”. У монографії проаналізовано проблеми реформування та модернізації освіти в Україні та Республіці Польща у контексті освітніх парадигм, ідей; місії освіти, освітньої дійсності та педагогічної практики; подано рефлексію історичного досвіду реформування освіти; розглянуто сучасні освітні реформи як відгук на процеси глобалізації та євроінтеграції.
Тип ресурсу: | Звіт (Монографія) |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 13 Лют 2018 07:27 |
Оновлення: | 04 Квіт 2025 11:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26497 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |