Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія

Кремень В. Г., Сисоєва С. О., Вознюк О. В., Дубасенюк О. А., Хоружа Л. Л., Саух П. Ю. (2013) Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія. Монографія. ТОВ “Видавниче підприємство “ЕДЕЛЬВЕЙС”, Київ.

[img]
Preview
Текст
Download (3MB) | Preview

Анотація

Монографія є п’ятим науковим виданням спільного освітнього проекту Національної академії педагогічних наук України та Вищої педагогічної школи Спілки польських вчителів (м. Варшава, Республіка Польща): “Проблеми освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції”. У монографії проаналізовано проблеми реформування та модернізації освіти в Україні та Республіці Польща у контексті освітніх парадигм, ідей; місії освіти, освітньої дійсності та педагогічної практики; подано рефлексію історичного досвіду реформування освіти; розглянуто сучасні освітні реформи як відгук на процеси глобалізації та євроінтеграції.

Тип ресурсу: Звіт (Монографія)
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 13 Лют 2018 07:27
Оновлення: 04 Квіт 2025 11:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26497

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу