До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається

Андерсен Л., Вознюк О. В. (2005) До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за випуск О. В. Вознюк (14). С. 3–6.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Відомо, що кожна лексична одиниця мови, кожне його слово характеризується певним обсягом поняття, до складу якого входять характеристики реального об'єкта реальності, репрезентованого цим словом. Зазначені характеристики знаходять певне вираження в складі слова, тобто, у тих семантико-морфологічних елементах слова, що його складають і які можуть, певною мірою, мотивувати значення слова.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 15 Лют 2018 07:36
Оновлення: 15 Лют 2018 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26515

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу