До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається

Андерсен, Л., Вознюк, О. В. (2005) До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за випуск О. В. Вознюк (14). с. 3-6.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Відомо, що кожна лексична одиниця мови, кожне його слово характеризується певним обсягом поняття, до складу якого входять характеристики реального об'єкта реальності, репрезентованого цим словом. Зазначені характеристики знаходять певне вираження в складі слова, тобто, у тих семантико-морфологічних елементах слова, що його складають і які можуть, певною мірою, мотивувати значення слова.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 15 Лют 2018 07:36
Останні зміни: 15 Лют 2018 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26515

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу