До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається

Андерсен, Л., Вознюк, О. В. (2005) До проблеми співвідношення обсягів понять слів у рідній та мові, що вивчається. Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за випуск О. В. Вознюк (14). pp. 3-6.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Відомо, що кожна лексична одиниця мови, кожне його слово характеризується певним обсягом поняття, до складу якого входять характеристики реального об'єкта реальності, репрезентованого цим словом. Зазначені характеристики знаходять певне вираження в складі слова, тобто, у тих семантико-морфологічних елементах слова, що його складають і які можуть, певною мірою, мотивувати значення слова.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 15 Feb 2018 07:36
Last Modified: 15 Feb 2018 07:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26515

Actions (login required)

View Item View Item