Вознюк О. В.
(2009)
Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики.
Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (21).
С. 242–249.
Анотація
Обговорюються особливості актуалізації ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики, який відповідає розвитку інноваційних тенденцій в сучасній освіті, таких як синергетичний підхід до навчально-виховного процесу, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, педагогічна система В.Ф.Шаталова, педагогічна імпровізація, педагогіка толерантності, синергетичний напрямок творчої активності людини, сугестопедичні методи.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
The peculiarities of the actualization of value and psychological aspect of the pedagogical theory and practice are discussed, which corresponds to the development of the innovative tendencies in modern education, such as synergetic approach to the educational process, the conception of functional asymmetry of hemispheres of man's cerebrum, the pedagogical system of V.F. Shatalov, pedagogical improvisation, pedagogy of tolerance, synergetic trend of creative activity of a man, suggestopedic methods. |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: |
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: |
Єлизавета Сергіївна Панченко
|
Дата подачі: |
16 Лют 2018 13:48 |
Оновлення: |
16 Лют 2018 13:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26529 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |