Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН

Шугаєв А. В. (2017) Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН. ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія "Філологія" (77). С. 94–96. ISSN 2227-1864

[img]
Preview
Текст
Download (690kB) | Preview

Анотація

Актуальним питанням сучасної лінгвістичної науки є дослідження іміджевого дискурсу міжнародних інституцій і вербальних засобів формування позитивного іміджу організацій. Окремої уваги заслуговує роль ЗМІ як інструменту трансляції інформації. У центрі уваги статті знаходиться аналіз поняття «іміджевий дискурс». Фокус лінгвістичного дослідження зосереджено на передумовах просування іміджу ООН у мас-медіа та на характеристиках іміджевого дискурсу. Особливу увагу приділено дослідженню терміну «імідж». Лінгвістична специфіка мас-медійних текстів, які формують імідж міжнародних організацій, зокрема ООН, потребує детального та поліаспектного дослідження, проілюстрованого на конкретному, актуальному мовному матеріалі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Ю. О. Тимощук
Дата подачі: 02 Бер 2018 11:04
Оновлення: 02 Бер 2018 11:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26635

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу