Вознюк, О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка” (4). pp. 75-78.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського, що пояснюють її педагогічну ефективність.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed. |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 02 Mar 2018 22:10 |
Last Modified: | 02 Mar 2018 22:10 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26640 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |