Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект

Вознюк, О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка” (4). pp. 75-78.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського, що пояснюють її педагогічну ефективність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 02 Mar 2018 22:10
Last Modified: 02 Mar 2018 22:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26640

Actions (login required)

View Item View Item