Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку

Максимова О. О. (2017) Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. С. 37–41.

[img]
Preview
pdf
Download (259kB) | Preview

Анотація

У статті з опорою на психологічні особливості старших дошкільників, їх новоутворення та сутнісну характеристику категорії «толерантність», на дослідження видатних вчених у цьому питанні розкривається змістова структура міжособистісної толерантності старших дошкільників. У ній виокремлюємо когнітивний (передбачає поінформованість про людину, різні категорії людей; сформованість початкових уявлень про норми моралі, оволодіння децентрацією, ідентифікацією), емоційно-мотиваційний (емоційна стабільність, радість спілкування, емпатійність), оцінно-ціннісний (визнання гідності кожного, справедливість), поведінковий компоненти (втілення у практику етичних еталонів пове¬дінки та спільної з іншими діяльності).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: толерантність, структура, когнітивний, емоційно-мотиваційний, оцінно-ціннісний, поведінковий компоненти.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 14 Бер 2018 12:47
Оновлення: 14 Бер 2018 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26749

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу