Антонова О. Є., Ващук О. В. (2017) Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник., 1. С. 174–182.
|
Текст
Download (332kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата подачі: | 18 Бер 2018 10:55 |
Оновлення: | 18 Бер 2018 10:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26780 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |