Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів

Антонова О. Є., Ващук О. В. (2017) Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник., 1. С. 174–182.

[img]
Preview
Текст
Download (332kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 18 Бер 2018 10:55
Оновлення: 18 Бер 2018 10:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26780

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу