Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів

Антонова, О. Є., Ващук, О. В. (2017) Інтегративний підхід до побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості учнів. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : зб. наук. праць. / за заг. ред. проф. С.С. Вітвицької, доц. Н.Є. Колесник., 1. с. 174-182.

[img]
Перегляд
Text
Download (332kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата внесення: 18 Бер 2018 10:55
Останні зміни: 18 Бер 2018 10:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26780

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу