Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн»

Усата, О. Ю., Гнетецька, Д. Л. (2017) Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології (2). с. 43-54. ISSN 2307-9770

[img]
Перегляд
Text
Download (519kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://eetecs.kdu.edu.ua/index.php/ru/journalarchive/92-eetecs201702ru

Опис

У статті розглянуто процес проектування та розробки структури Інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн» для вчителів початкових класів. Проаналізовано існуючі веб- ресурси та визначено,що вони недостатньо приділяють увагу інформатиці в початковій школі, не в повній мірі забезпечують спілкування та обмін інформацією серед користувачів, мало інформують про використання веб-технологій, обмежені конспектами уроків, методичними рекомендаціями та посібниками, мають проблеми з цілісністю структури, яка б відображала багатогранність діяльності вчителя початкових класів. У статті висвітлено поняття порталу, етапів його проектування, визначено цілі, завдання, аудиторію, на яку розрахований Інтернет-портал, досліджено поняття веб-ресурсів та їх використання на різних етапах навчального процесу. Розглянуто поняття інформаційної структури та одного з засобів її проектування – інтелект-карти. Розроблено власну структуру Інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн», яка має свої особливості та відрізняється від існуючих. Серед розглянутих СMS, Drupal,Joomlа, WordPress, MODx, OpenCart, було обрано WordPress. Також у статті висвітлено основні можливості WordPress, які забезпечують зручне створення та подальше користування веб-ресурсом для вчителів початкових класів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Ключові слова:проектування, етапи проектування,веб, веб-ресурс,портал, Інтернет- портал, СMS, WordPress.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент О.Ю. Усата
Дата внесення: 20 Бер 2018 15:45
Останні зміни: 20 Бер 2018 15:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26814

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу