Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання

Усата О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (28). ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (173kB) | Preview

Анотація

В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, програмно-методичний комплекс
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Юріївна Усата
Дата подачі: 20 Бер 2018 15:51
Оновлення: 20 Бер 2018 15:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26818

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу