Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання

Усата, О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (28). ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Text
Download (173kB) | Preview
Official URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/662/497

Abstract

В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, програмно-методичний комплекс
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: доцент О.Ю. Усата
Date Deposited: 20 Mar 2018 15:51
Last Modified: 20 Mar 2018 15:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26818

Actions (login required)

View Item View Item